مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: برای ۴۳ خانواده تحت حمایت در شش ماهه نخست سال‌جاری مسکن مناسب احداث و خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: تامین سرپناه برای مددجویان یکی از اولویت های مهم کمیته امداد استان سمنان است، اظهار داشت:  این نهاد با هدف کمک به تامین مسکن نیازمندان طرح رضوان را اجرایی کرده است.
سید جواد رضوی با اشاره به اینکه برای ۴۳ خانواده تحت حمایت در شش ماهه نخست سال‌جاری مسکن مناسب احداث و خریداری شده است، افزود: بیش از ده میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بابت احداث و خرید مسکن مددجویان تحت حمایت هزینه پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه از ۱۲ هزار و ۳۴۸ خانوار تحت حمایت، ۲۶۰ خانوار فاقد مسکن هستند، افزود: منزل های مسکونی ۱۸۰ خانوار شهری و روستائی نیازمند تعمیر است.
رضوی تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته تنها ۲۳ واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش خریداری و احداث شده بود که این امر بیانگر توجه بیش از حد کمیته امداد به ایجاد سرپناه برای نیازمندان است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه تعمیر، مقام سازی و احداث حمام و سرویس بهداشتی از دیگر خدمات این نهاد به خانواده‌های تحت پوشش است، افزود: در شش ماهه نخست سال گذشته ۴۴ مسکن مددجویی تعمیر، تکمیل و بازسازی شده است.
وی با اعلام اینکه طی شش ماهه اول امسال ۱۳۵ مسکن مددجویی و فضاهای جانبی آنها تعمیر و بازسازی شده است، تصریح کرد: بیش از ۱۲ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال بابت تعمیر، مقام سازی و احداث حمام و سرویس بهداشتی مسکن خانواده‌ها هزینه شده است.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.