در چهل و ششمین دوره جشنواره فیلم رشد 72 فیلم از 1300 فیلم بازبینی شده و جهت اکران انتخاب شده است و به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا جهان مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت : در این جشنواره از یک هزار و 44 فیلم خارجی و ایرانی رسیده به دبیرخانه، هیات داوران 72 فیلم با موضوع علمی ، آموزشی ، تربیتی ، پژوهشی و اجتماعی انتخاب کردند.
 وی افزود:فیلم های این جشنواره به صورت نماهنگ ، مستند ، پویا نمایی و فیلم های کوتاه و بلند و داستانی است .
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان تصریح کرد: 72 فیلم جشنواره رشد در استان سمنان در 52 مرکز  و11 شهرستان و منطقه روی صحنه می‌رود.
محمدرضا جهان با بیان اینکه جشنواره فیلم رشد نقش مهمی در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش داردگفت: با اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای به آموزش‌های نوین و تقویت بینش دانش‌آموزان به مسائل علمی، اجتماعی و فرهنگی شده است و تلاش می‌شود نیروهای متعهد، با دانش و توانمند جهت خدمت به جامعه پرورش یابند.
وی اظهارکرد:تاکنون بیش از 15 هزاردانش آموز ویک هزار و500نفز ازاولیا وهمکاران فرهنگی از فیلم های جشنواره دیدن کرده اند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بابیان اینکه سال گذشته استقبال خوبی از جشنواره فیلم رشد صورت گرفت گفت:52 درصد دانش آموزان درسال گذشته زیر پوشش جشنواره فیلم های رشد قرارگرفتند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.