سمنان;

شاهرود میزبان جشنواره پژوهش و فناوری استان

جشنواره پژوهش و فناوری استان سمنان ۱۴ تا ۱۷ آذرماه در شاهرود برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس پارک علم و فناوری سمنان گفت : این جشنواره به بهانه هفته پژوهش و با حضور نخبگان و مخترعان استان سمنان برگزار خواهد شد.
محمد اسماعیل جلالی با بیان اینکه دومین جشنواره پژوهش و فناوری استان سمنان در چهار سطح برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های سه‌گانه پژوهشگران، فناوران، و ایده‌پردازان برگزار می‌شود.
وی از نمایشگاه جانبی به‌عنوان بخش چهارم این جشنواره نام برد و افزود: در این نمایشگاه بخش از تولیدات نخبگان هم‌استانی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
رییس پارک علم و فناوری استان سمنان ضمن دعوت از عموم نخبگان و مخترعان این استان برای حضور در این جشنواره خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و واجدین شرایط می‌توانند آثار خود را تا 25 آبان‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی از امکان حضور پژوهشگران دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی-پژوهشی مختلف در این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات کل این استان می‌توانند به ازای هر کدام از گروه‌های علوم پایه، علوم پزشکی،دامپزشکی، هنر، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، حداکثر سه پژوهشگر را به دبیرخانه جشنواره معرفی کنند.
جلالی از ابلاغ شیوه‌نامه‌های علمی به مراکز علمی این استان خبر داد و اضافه کرد: این پژوهشگران باید حد نصاب لازم را براساس شیوه‌نامه‌های ابلاغی کسب کرده باشند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.