شاهرود؛

نجات معجزه آسای دو سرنشین پژو ۲۰۶

راننده به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل خودرو پس از انحراف از مسیر اصلی و چرخیدن به دور خود به شدت با گارد ریل کنار بزرگراه برخورد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ ستاد فرماندهی آتش نشانی شاهرود گفت: یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ به همراه ۲ سرنشین به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل خودرو پس از انحراف از مسیر اصلی و چرخیدن به دور خود به شدت با گارد ریل کنار بزرگراه برخورد کرد.
علیرضا محمدی تصریح کرد: شدت این برخورد به حدی بود که قسمتی از گاردیل از درب جلو وارد خودرو شده و با رسیدن به قسمت عقب از حرکت باز ایستاد.
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل در کمترین زمان ممکن وبا توجه به موقعیت خطرناک محل با نصب علائم هشدار دهنده در بزرگراه برای جلوگیری از تصادفات بعدی، اقدام به ایمن سازی کردند و پس از قطع برق خودرو مشغول عملیات شدندودر یک عملیات حساس و نفسگیر وبا تلاش بسیار با استفاده از ابزارهای مخصوص، این گاردریل را پس از انجام برشکاری، از داخل خودرو بیرون آوردند هر۲ سرنشین خودرو که دچار مصدومیت شده بود بلافاصله برای اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.