تعداد خط های تلفن امدادی 125 آتش نشانی سمنان به 7 خط افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان گفت: 3 خط تلفن امدادی 125 به خطوط امدادی این سازمان افزوده شد و تعداد خط های این تلفن به عدد 7 رسید.
سعید اسمعیل پور با اشاره به این که با افزایش جمعیت شهری و توسعه شهر تعداد خط های موجود جوابگو نبود اظهار داشت: جهت تسریع بخشیدن به بحث امداد رسانی و مشغول نبودن خطوط در هنگام بروز حوادث آتش سوزی و امداد و نجات  ، سه خط امدادی دیگر به سامانه خطوط 125 اضافه شد.
وی با بیان اینکه این خط تلفنی هزینه‌ای برای تماس گیرنده ندارد و رایگان محاسبه می‌شود، اظهار داشت : خط 125 در همه شهرهای ایران به عنوان شماره تلفن آتش نشانی استفاده می‌شود.
اسمعیل پور تعداد تماسهای شهروندان با خط امدادی 125 را از ابتدای امسال تاکنون 21 هزار و 161 مورد ذکر و تصریح کرد: از این تعداد تماس819 مورد عملیاتی شده است.
وی از شهروندان خواست تا آموزش های لازم درباره این خط تلفن را به فرزندان خود بدهند تا از مزاحمت های تلفنی این خط امدادی کاسته شود.
مدیر عامل آتش نشانی شهرداری سمنان خاطر نشان کرد:  این شماره برای ارائه خدمات سریع ایمنی و امداد و نجات به شهروندان می باشد و اشغال کردن آن یا گزارش حوادث غیر واقعی سبب می شود حوادث واقعی مغفول مانده و جان شهروندان به مخاطره بیفتد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.