دانش آموزخوزستانی تندیس زرین ویژه و رتبه اول چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علیرضا عصاره سرپرست آموزش‌وپرورش ناحیه یک اهوازاظهار داشت : محدثه اسد‌زاده دانش‌آموز هنرستان دخترانه حضرت آمنه (س) از بین 46 اثر، تندیس زرین ویژه و رتبه اول چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم رشد در چهار مرحلهٔ ناحیه‌ای، استانی، کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود، افزود: این دانش‌آموز در چهار مرحلهٔ این جشنواره بین‌المللی که از تاریخ 20 تا 22 آبان ماه برگزار شد، موفق به کسب عنوان برتر شد.

سرپرست آموزش‌وپرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، گفت : هدف از برگزاری این جشنواره‌ها، استعدادیابی دانش‌آموزان، رشد و شکوفایی استعدادها وجهت دادن به ایده‌ها و نظرات دانش‌آموزان است.

عصاره تصریح کرد: اثر دانش‌آموز محدثه اسدزاده در مرحله منطقه‌ای از بین 30 اثر، در مرحله استانی از بین 70 الی 80 اثر، در مرحله کشوری از بین 800 اثر و در مرحله بین‌المللی از بین 46 اثر و در قالب فیلم کوتاه داستانی تحت عنوان "نذر کتاب" موفق به کسب تندیس زرین ویژه و رتبه اول جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شد.

انتهاي پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.