اصحاب رسانه آذربایجان غربی از پروژه های مرمتی و سرمایه گذاری به اتمام رسیده یا در دست اقدام شهرستان ارومیه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران مطبوعات استان از پروژه های مرمتی و سرمایه گذاری به اتمام رسیده یا در دست اقدام شهرستان ارومیه بازدید کردند.

براساس این گزارش در این تور خبری، خبرنگاران و مدیرمسئولان و عکاسان مطبوعات استان ابتدا از بنای تاریخی خانه دیزج سیاوش ارومیه که با همکاری بانک مسکن و این اداره کل در دست مرمت و بازسازی است، دیدن کردند و از نزدیک با مراحل آن آشنا شدند.

در ادامه این تور یکروزه، خبرنگاران از کمپ گردشگری جاده سلامت واقع در کوه سیر و همچنین کلیسای تاریخی آن و همچنین دفتر شرکت هزاره غرب (مجری پروژه تله کابین ارومیه) بازدید بعمل آورده و سپس با حضور در محل احداث مجتمع آبی- تفریحی موجهای آبی ارومیه که در نوع خود بزرگترین مجتمع تفریحی شمالغرب کشور بوده و با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است، بازدید کردند.

براساس گزارش فوق، در ادامه، تور خبرنگاران استان از پروژ ه های مرمتی سرای نوبختی بازار ارومیه، مسجد جامع و شبستان آن و بنای تاریخی مدرسه 22 بهمن بازدید بعمل آوردند.

خاطرنشان می شود که در این تور یکروزه تعداد 30 نفر از خبرنگاران، عکاسان و مدیران مسئول مطبوعات استان حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بازدید ، پروژه ، مرمتی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.