معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه گفت: مدرسه 12 کلاسه خیرساز بروجرد روز چهارشنبه با حضور مسئولان و خیران مدرسه ساز شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ علی کورانی فر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش بروجرد که در محل آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد اظهارکرد: بهبود شرایط آموزشی و رشد پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از اولویت های اصلی شورای آموزش و پرورش شهرستان است.
معاون استاندار لرستان وفرماندار ویژه بروجرد با اشاره به اینکه آزمون های رشد تحصیلی در مدارس باید اختیاری باشد ادامه داد: کیفیت ونحوه برگزاری این آزمون ها آسیب شناسی شده و از نتیجه این مهم در بالا بردن سطح رشد تحصیلی دانش آموزان استفاده شود.
کورانی فر بیان کرد: هزینه هایی که از دانش آموزان برای برگزاری آزمون های رشد تحصیلی گرفته شده باید صرف پیشرفت و تقویت آموزش و تحصیل آنها در مدارس شود.
وی با اشاره به ساخت مدرسه 12 کلاسه توسط مصلی نژاد خیر مدرسه ساز اضافه کرد: اهمیت کار خیرین مدرسه ساز ارزش بسیار والایی داشته و این کار ارزشمند باید در جامعه با تکریم از خیران این حوزه ترویج داده شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد گفت: شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی شهرستان در تامین سوخت مورد نیاز مدارس روستایی در فصل سرما همکاری لازم را با اموزش و پرورش داشته باشد.
جمشید ابوالفتحی افزود: تعداد 20 مدرسه روستایی جز املاک مازاد بر نیاز و تخریبی بوده که با پیگیری های لازم و اخذ مجوزهای حقوقی تعداد 10 مدرسه به فروش رسیده و برنامه ریزی برای فروش 10 مدرسه دیگر نیز در حال انجام است.
وی اظهار کرد: مدرسه 12 کلاسه مصلی نژاد در زمینی به مساحت چهار هزارو 856 متر مربع و زیر بنای یک هزارو 657 متر مربع با نوع سازه فلزی ساخته شده است.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.