شهردار کرمانشاه گفت:رسانه ها با گردش اطلاعات زمینه را برای افزایش مشارکت شهروندان در تحقق اهداف مدیریت شهری ایجاد می کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آرش رضایی گفت:همین ایجاد اطمینان و اعتماد و مشارکت شهروندان خود عاملی در جهت توسعه هرچه بهترشهر و موفقیت مدیریت شهری می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر وسایل ارتباط جمعی اعم از رسانه های مکتوب و غیرمکتوب با ایجاد زمینه‌ای جهت تبادل اندیشه، افکار و عقاید نقش سازنده‌ای در جامعه برعهده دارند.

شهردار کرمانشاه افزود: با توجه به تغییرات در شهرهای بزرگ که شامل عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است، نیاز شهروندان  به آگاهی از اخبار فضایی که در آن زندگی می کنند بیشتر شده است.

 رضایی با تأکید بر اینکه ترغیب و تشویق روحیه اجتماعی و پیداکردن حس تعاون در کنار اعتمادسازی و انعکاس واقعیت ها و نقدسازنده اصلی‌ترین رسالتی است که رسانه ها برعهده دارند، افزود: با توجه به اینکه رسانه ها مشکلات و مباحث موجود را از زوایای گوناگون مورد بررسی و تحلیل قرار می دهند، به عنوان وجدان آگاه و چشمان تیزبین جامعه هستند.

وی تصریح کرد: در تسهیل فرایندهای مشارکت شهروندان و مسئولیت پذیر کردن آنان دربرابر تعهداتی که به عنوان شهروندان جوامع شهری برعهده دارند، اطلاعات عنصری اساسی است.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.