کرمانشاه؛

لایروبی رودخانه های خارج ازنقاط شهری کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه از لایروبی رودخانه‌های "تنگ کنشت"، "چم بشیر" و سرشاخه‌های "رازآور" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیاست امیریان با اشاره به نزدیک شدن زمان بارندگی‌ها، از لایروبی رودخانه‌های خارج از نقاط شهری کرمانشاه خبر داد.
وی اظهار کرد: در این راستا سه کیلومتر از "تنگ کنشت" و همچنین سرشاخه‌های رودخانه رازآور که سال گذشته به دلیل بارندگی آب آن وارد اراضی مرادآباد و میان دربند شده بود، لایروبی شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه بخش‌هایی از آبشوران نیز توسط آب منطقه‌ای لایروبی شده است، ادامه داد: این بخش‌ها شامل 500 متر از محدوده شهرداری منطقه سه و سه کیلومتر از محدوده شهرداری منطقه پنج می‌باشد.
امیریان افزود: در لایروبی رودخانه‌ها، زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی جمع‌آوری شده و همچنین گره‌هایی که باعث وقوع پس زدگی آب و وقوع سیلاب می‌شود اصلاح می‌شود و اینگونه نیست که کل رودخانه لایروبی گردد.
وی لایروبی رودخانه‌ها و کانال‌های آب را از مسئولیت‌های کمیته پدافند غیرعامل و همچنین کمیته مقابله با بحران سیل اعلام کرد و یادآور شد: بر اساس توافقی که صورت می‌گیرد عمدتا لایروبی رودخانه‌های خارج از شهر با کمک آب منطقه‌ای و رودخانه‌های داخل شهر با کمک شهرداری انجام می‌شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار