نخستین خانه شطرنج شیراز همراه با دو سالن غیرتوپی در شیراز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به ‌نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، احمد همتی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه سالن ورزشی طباطبایی در هفته تربیت بدنی برای استفاده شهروندان آماده شده است افزود: این سالن آمادگی استفاده برای ورزش ‌های رزمی، ایروبیک و آمادگی جسمانی را دارد و هم برای خانم‌ ها و هم برای آقایان پیش ‌بینی شده است.
وی به ساخت و افتتاح سالن ورزشی ویژه ورزش‌ های پایه و ژیمناستیک در بلوار سرداران اشاره و خاطرنشان کرد: این ورزش پایه ورزش ‌های دیگر مانند ورزش‌ های رزمی و غیرتوپی است که وجود سالن ‌های ورزشی ویژه آن در سطح شهر اهمیت ویژه‌ ای دارد.
همتی تصریح کرد: این خانه شطرنج در کنار مجموعه ورزشی شهدای قصردشت به علاقمندان این ورزش اعم از ورزشکاران متبحر و شهروندان قرار گرفته است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افتتاح سالن ورزشی ویژه تنیس روی میز را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی امسال برشمرد و بیان کرد: این سالن ورزشی هم برای استفاده مردم و هم کارکنان شهرداری شیراز پیش‌ بینی شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار