با حضور فرمانده انتظامی فارس و معاون مهندسی ناجا پاسگاه انتظامی راهکان بخش خفر در جهرم با اعتبار 8 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پاسگاه راهکان بخش خفر جهرم در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 مترمربع و زیربنای 270 مترمربعی با اعتبار 8 میلیارد ریالی توسط مهندسی ناجا و با نظارت طرح‌ های عمرانی این نیرو در جنوب به بهره‌ برداری رسید.
در این مراسم فرمانده انتظامی فارس با تقدیر از فعالیت‌ های نیروی انتظامی در جهرم  گفت: در سال 93 و بعد از بازدید از پاسگاه قدیمی راهکان در بخش خفر متوجه شدیم این پاسگاه انتظامی که قدمتی 50 ‌ساله دارد بدون آب و برق در حال ادامه خدمت خود به هم‌وطنان است و بسیار شرمنده شدیم و از همان زمان پیگیر احداث یک پاسگاه انتظامی مناسب در منطقه بودیم که امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.
سردار احمدعلی گودرزی قرار‌گرفتن این پاسگاه را در مسیر اصلی شیراز به جهرم مهم عنوان داشت و افزود: با افتتاح این پاسگاه در افزایش امنیت قدم ‌های بهتری برداشته می شود و کارکنان نیروی انتظامی در مکانی مناسب به ارائه خدمت به مردم خواهند پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر 32 میلیارد تومان را در نیروی انتظامی فارس صرف بهبود و به‌ سازی فضاهای انتظامی کرده‌ایم که این حرکت در این استان ادامه‌دار است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار