شیراز؛

افتتاح 170 طرح عمرانی در هفته ناجا

معاون مهندسی ناجا گفت: 170 طرح عمرانی در هفته ناجا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار یحیی محمودزاده معاون مهندسی ناجا در مراسم افتتاح پاسگاه انتظامی "راهكان" در شهرستان " جهرم "، گفت: امنیت امروز ایران اسلامی دلایلی دارد که مهمترین آن وجود ولی فقیه بر راس امور است و دیگری وجود اتحاد و همدلی در کشور است.  
وی افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی در ایران و با محوریت رهبری این مهم در کشور ما وجود دارد و همگان باید سعی کنند به ایجاد اتحاد و همدلی کمک کنند که این موضوع خود باعث بالا رفتن ضریب امنیت در کشور می شود.  
معاون مهندسی ناجا تصریح كرد: كار ما پشتیبانی و حمایت از نیروهای عملیاتی و انتظامی است و این افتخار بزرگی برای ما محسوب می شود.  
وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان فارس در راستای تكمیل طرح در دست احداث و همچنین اجرای طرح مكنا در كلانتری ها و پاسگاه های انتظامی جلودار هستند و در این مسیر به خوبی حركت می كنند.  
در ادامه، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: تاكنون در بیش از 135 كلانتری و پاسگاه انتظامی استان طرح مكنا اجرایی شده است.
سردار احمد علی گودرزی بیان کرد: در سال 93 و بعد از بازدید از پاسگاه قدیمی راهکان متوجه شدیم این پاسگاه انتظامی که قدمتی پنجاه ساله دارد، بدون آب و برق در حال ادامه خدمت خود به هموطنان است و از همان زمان پیگیر ساخت یک پاسگاه انتظامی مناسب در منطقه بودیم که امروز شاهد بهره برداری آن هستیم.  
وی قرار گرفتن این پاسگاه را در مسیر اصلی شیراز به جهرم مهم عنوان كرد و افزود: با افتتاح این پاسگاه قطعاً در بحث افزایش امنیت، قدمهای بهتری برداشته خواهد شد و كاركنان نیروی انتظامی در مکانی مناسب به ارائه خدمت به مردم خواهند پرداخت.  
وی تصریح کرد: در دوسال اخیر 32 میلیارد تومان در نیروی انتظامی فارس صرف بهبود و بهسازی فضاهای انتظامی شده است و این حرکت در استان ادامه دارد .  
شایان ذكر است، پاسگاه راهکان بخش خفر جهرم در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع و زیربنای 270 متر مربعی با اعتباری بالغ بر  8 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: افتتاح ، طرح ، عمرانی ، ناجا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار