شیراز؛

آغاز دوره تربیت مدرس آمادگی جسمانی در شیراز

دوره تربیت مدرس مربیگری و همسان‌سازی آمادگی جسمانی سطح سه در شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پاک فطرت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فارس گفت: دوره تربیت مدرس مربیگری و همسان سازی آمادگی جسمانی سطح ۳ با حضور ورزشکارانی از استان‌های مختلف کشور به میزبانی کمیته آمادگی جسمانی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در شیراز آغاز شد.

پاک فطرت افزود: دوره تربیت مدرس آمادگی جسمانی سطح سه با حضور ورزشکارانی از استان ‌های فارس، یزد، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، ایلام، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، لرستان، هرمزگان و همدان در شیراز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه 100 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند ادامه داد: در پایان پس ازبرگزاری آزمون به افراد شرکت کننده گواهی معتبر از فدراسیون ورزش های همگانی اعطا می‌شود.

مسئول کمیته آمادگی جسمانی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس نیز با اشاره به اینکه این دوره آموزشی از سه شنبه 28 دیماه آغاز و تا یکم بهمن ماه ادامه دارد، گفت: محل برگزاری این دوره آموزشی سالن اجتماعات فرهنگسرای طاووسیه است.

جوانمردی بیان کرد: در کنار دوره تربیت مدرس افرادی که در دروه همسان‌سازی شرکت نکرده باشند نیز می‌توانند در این دوره  شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مدرسان این دوره را اساتید و عضو هیئت علمی دانشگاه‌های معتبر هستند،
افزود: با برگزاری این دوره آموزشی می توانیم سطح کیفی و کمی سلامت جامعه را ارتقا دهیم.

افتتاحیه این مراسم با حضور غلامرضا کمانه نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و ناظر بر دوره تربیت مدرس و مسئولان استانی برگزار شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار