درغوکاسیان گفت: انتظار داشتم رحمتی پور به رسم دوستی در بازی نخست برابر تیم بسکتبال شهرداری تبریز در سالن حضور داشته باشد.

انتظار داشتم رحمتی پور به رسم دوستی در بازی نخست حضور داشته باشدهنریک درغوکاسیان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در بازی نخست برابر تیم شهرداری تبریز مشکلات زیادی داشتیم و بازیکنان شیمیدر به علت همین مشکلات،انگیزه کافی نداشتند و بازی را برابر شهرداری تبریز واگذار کردند.

رئیس باشگاه شیمیدر افزود:تا پیش از شروع بازی برابر تیم شهرداری تبریز نمی دانستیم که قرار است در کدام سالن بازی کنیم و همچنین رفتن رحمتی پور از تیم سبب تشویش در تیم ما شد و بازیکنان تمام تمرکز خود را در بازی برابر شهرداری تبریز از دست دادند و عمکرد خوبی از خود نشان ندادند.

درغوکاسیان بیان کرد:رحمتی پور سرمربی شیمیدر از تیم ما جدا شد اما انتظار داشتم به رسم دوستی در بازی نخست در سالن حضور داشته باشد و به بازیکنان دلگرمی بدهد اما وی به بازی نیامد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:اکثر بازیکنان شیمیدر صاحب نام هستند و سابقه بازی در تیم  ملی را دارند. به زودی شاهد عملکرد خوب آنها در بازی های لیگ خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار