هفته سوم لیگ برتر بسکتبال با 5 دیدار پیگیری می شود که از مهم ترین این دیدار ها، بازی بین شیمیدرتهران و دانشگاه آزاد است.

مقابله سربازان اسلامی با پتروشیمی/شیمیدر بی بهانه به مصاف دانشگاه آزاد می رودبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته سوم لیگ برتر بسکتبال فردا با 5 دیدار در شهرهای اراک، تبریز، تهران و کاشان برگزار می شود و تمامی تیم ها ساعت 16 به مصاف حریفان خود می روند.

تیم شهرداری تبریز میزبان شهرداری گرگان است و برای دومین پیروزی خود به میدان می رود. تیم شهرداری اراک به مصاف صدرنشین جدول،تیم نفت آبادان می رود و پس از شکست تیم گرگان در هفته دوم، انگیزه بالایی دارد تا دومین پیروزی خود را کسب کند.

تیم نیروی زمینی نیز به مصاف صدرنشین جدول می رود،تیم پتروشیمی بندر امام برای سومین پیروزی خود به تهران می آید تا به دیدار سربازان اسلامی به میدان رود.

تیم لوله a.sشیراز مهمان کاشانی ها هستند و شاگردان نوپای دوانی زاده برای کسب نخستین پیروزی خود به خانه کاشانی ها می روند.
از مهم ترین دیدارهای هفته سوم لیگ برتر بسکتبال دیدار دانشگاه آزاد و شیمیدر تهران است که شیمیدری ها در نخستین بازی خود برابر شهرداری تبریز شکست خوردند و این هفته  با سرمربی جدید خود مصطفی هاشمی به دیدار شاگردان کوهیان در خانه دانشگاه آزاد می رود.

برنامه هفته سوم لیگ برتر بسکتبال:
شهرداری تبریز-شهرداری گرگان
شهرداری اراک-نفت آبادان
نیروی زمینی-پتروشیمی بندرامام
شهرداری کاشان-لوله a.sشیراز
دانشگاه آزاد-شیمیدر تهران

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار