در ادامه رقابت های لیگ NBA آمریکا بامداد امروز 9 مسابقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان ، در ادامه رقابتهای لیگ NBA  آمریکا بامداد امروز 9 مسابقه برگزار شد.

در مهمترین دیدار دو تیم کلیولند کاوالیرز و هوستون راکتس در Quicken Loans Arena به میزبانی کلیولند به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان 128-120 موفق شد حریف خود را شکست دهد.
در این دیدار جیمز هاردن ستاره تیم هوستون موفق به کسب 41 امتیاز شد اما با این عملکرد فوق العاده نیز نتوانست باعث پیروزی تیمش شود.

لبران جیمز پیروز رقابت با هاردن/لیلارد مانع شکست تیمش مقابل ستارگان گلدن استیت نشد/// ویرایش

در دیگر مسابقه مهم، گلدن استیت 127 بر 104 پورتلند تریل را مغلوب کرد تا به روند خوبش ادامه دهد. استفن کری با 28 امتیاز بهترین بازیکن میدان بود. این در حالی بود است که ستاره هایی مثل کوین دورانت و دیمین لیلارد نیز در بازی بودند. البته لیلارد فوق ستاره پورتلند با 32 امتیاز این بار مانع شکست تیمش نشد.

لبران جیمز پیروز رقابت با هاردن/لیلارد مانع شکست تیمش مقابل ستارگان گلدن استیت نشد/// ویرایش


سن آنتونیو اسپرز 91 بر 106 از یوتا جز شکست خورد. جورج هیل با 22 امتیاز و هفت اسیست نقش به سزایی در پیروزی تیمش داشت.

ایندیانا پیسرز با درخشش پول جرچ که 30 امتیاز گرفت موفق شد 115 بر 108 لس آنجلس لیکرز را مغلوب کرد.

اورلاندو مجیک موفق شد در دیداری نزدیک 103 بر 101 فیلادلفیا سونی سیکسرز را شکست دهد. نیکولا ووچویچ با 24 امتیاز و 14 ریباند بهترین بازیکن میدان بود.

مینه سوتا تیمبر وولز 116 بر 80 ممفیس گریزلیز را شکست داد. زک لاوین 31 امتیاز در این مسابقه به دست آورد و بهترین بازیکن میدان بود.

نیواورلینز پلیکانز با ستاره اش آنتونی دیویس 113 بر 117 مقابل میلواکی باکس شکست خورد. جیانیس آنته توکومپو 24 امتیاز و 10 ریباند در این بازی داشت و بهترین بازیکن میدان بود.

نیویورک نیکس 89 بر 102 مقابل دیترویت پیستونز مغلوب شد و مارکوس موریس در این مسابقه 22 امتیاز به دست آورد.

میامی هیت با درخشش دراگیچ سکرامنتو کینگز را شکست داد. ستاره این تیم 25 امتیاز به دست آورد و 8 ریباند نیز داشت.

در جدول NBA و در کنفرانس شرق ، کیلولند کاوالیرز ، آتلانتا هاوکس و شیکاکو بولرز در رده های اول تا سوم هستند. در کنفرانس غرب نیز لس آنجلس کلیپرز ، اوکلاهاما سیتی تاندر و سن آنتونیو اسپرز در سه رده نخست جدول قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار