کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود را درباره دیدار شهرداری ارومیه و بانک سرمایه را صادر کرد که محرومیت طولانی مدت دو لیدر شهرداری ارومیه از جمله این آرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در روز دوشنبه دهم آبان ماه به منظور رسیدگی به گزارش ناظر مسابقه در خصوص رفتار ناشایست برخی از تماشاگران و لیدرهای تیم شهرداری ارومیه در دیدار هفته دوم لیگ برتر والیبال (پنجم آبان ماه) بین تیم های شهرداری ارومیه و بانک سرمایه برگزارگردید.

در این جلسه علاوه بر اعضای کمیته انضباطی، محمدحسن خوشدل و یونس حسن زاده ناظران فدراسیون و ابراهیم فیروزی داور مسابقه، کریم فروزان رئیس هیات والیبال استان آذربایجان غربی و احد یوسفی مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه حضور داشتند.

بر اساس گزارش ناظران این دیدار، برخی تماشاگران منتسب به تیم شهرداری ارومیه به برخی بازیکنان تیم بانک سرمایه توهین کرده اند و با الفاظ زشت که خارج از شئون ورزشی است، آنان را مورد خطاب قرارداده اند، همچنین طبق گزارش داور مسابقه یکی از لیدرهای تیم شهرداری ارومیه نسبت به داور بی احترامی و توهین کرده است.

در نهایت پس از استماع اظهارات ناظران، داور و مدعوین، کمیته انضباطی آرای خود را به شرح زیر صاد کرد:

« نظر به اینکه مطابق گزارش ناظر مسابقه بین تیم های شهرداری ارومیه و بانک سرمایه برخی تماشاگران منتسب به تیم شهرداری ارومیه با بکاربردن الفاظ زشت جو ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داده اند و با بروز رفتار غیر ورزشی در روند انجام مسابقه خلل ایجاد کرده اند و باعنایت به اینکه رئیس هیات والیبال استان و مدیرعامل باشگاه آمادگی خود را برای هرگونه همکاری برای اجرای بهتر مسابقات در ورزشگاه ارومیه ابراز داشته اند، با استناد به اختیارات حاصله از ماده 10 آئین نامه انضباطی سازمان لیگ به ویژه بندهای 1-38 ، 1-39 ، 3-39 باشگاه والیبال شهرداری ارومیه به یک جلسه بازی خانگی بدون تماشاگر و پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید. همچنین دوتن از لیدرهای تیم شهرداری ارومیه 1- عسگر افتخاری و 2- یاسر اکبری به محرومیت از ورود به کلیه سالن هایی که مسابقه والیبال در آن برگزار می گردد به ترتیب تا پایان فصل و پایان نیم فصل محکوم شدند. بدیهی است در صورت تکرار، تصمیمات شدیدتر از سوی کمیته انضباطی اتخاذ خواهد گردید.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.