رییس روابط عمومی هیئت والیبال آذربایجان غربی گفت:با پیگیری رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی محرومیت هواداران به حالت تعلیق در آمد.

رامین امید باراندوزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه افزود:با توجه به نتیجه تصمیم گیری کمیته انظباطی فدراسیون والیبال که یکی از موارد آن محرومیت دو جلسه ای هواداران از حضور در سالن بود و بر این اساس باید تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل تیم پارسه بدون تماشاگر برگزار می شد.

رییس روابط عمومی هیئت والیبال آذربایجان غربی ادامه داد:با پیگیری های انجام شده توسط کریم فروزان رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی لحظاتی پیش در تماس تلفنی اعلام کردند با تعهد هیات والیبال استان مبنی بر رعایت تمامی موازین اخلاقی و اصول حرفه ای هواداری توسط هواداران واقعی ارومیه در سالن غدیر و با موافقت کمیته انضباطی فدراسیون والیبال محرومیت جلسه دوم هواداران به حالت تعلیق در آمد.

وی با اشاره به تعلیق هواداران از محرومیت ادامه داد: هواداران در دیدار مقابل پارسه تهران میتوانند در سالن حضور داشته باشند و ثابت خواهند کرد فرهنگ هواداران ارومیه بسیار بالاست.

رامین امید باراندوزی خاطر نشان کرد: اقدامات زشت چند نفر تماشاگرنما که تعدادشان به اندازه انگشتان دست هم نمی رسد حسابشان از هواداران واقعی جداست و هواداران در اولین دیدار خانگی نشان خواهند داد که پایتخت والیبال تماشاگران و هواداران نمونه ای دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.