سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت:بازی کردن در مقابل تیم والیبال شهرداری ارومیه سخت است .

بهروز عطایی پیش از دیدار کاله آمل با باشگاه شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار باخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  اشاره به ترکیب تیمش گفت:تیم کاله آمل با ترکیبی از بازیکنان جوان در دیدارهای لیگ به میدان می رود ولی هیچ گاه خود را از پیش باخته نمی دانیم و برای ارائه یک بازی تماشاگر پسند با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در صورتی می توانیم به کسب پیروزی مقابل تیم شهرداری ارومیه بیاندیشیم که تمام توان خود را برای تحت فشار قرار دادن این حریف قدرتمند به کار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه این بازی بدون تماشاگر برگزار می شود بیان کرد: به طور یقین حضور هواداران پرشور ارومیه ای در سالن غدیر ارومیه بر زیبایی های والیبال این شهر می افزایند .

عطایی گفت:تیم شهرداری ارومیه یکی از شانس های رفتن بر سکوی لیگ برتر ایران به شمار می رود و بازی کردن مقابل این تیم برابر هر حریفی سخت و دشوار بوده است.

عطایی گفت: تیم شهرداری ارومیه و کاله آمل طی 2 هفته گذشته دیدارهای سختی مقابل حریفان خود داشته اند و نتایج کسب شده ملاکی برای ارزیابی زودهنگام نیست چرا که راه طولانی در پیش داریم.

این دیدار به علت برخی حواشی در دیدار هفته گذشته تیم شهرداری ارومیه و بانک سرمایه بدون حضور تماشاگران ارومیه ای برگزار می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.