حکم صادرشده پیرامون شکایت صورت گرفته از امیر رفیعی تهیه کننده " من ناصر حجازی هستم ... " قطعی شد.

تهیه کننده به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛چندی قبل شکایت امیر قلعه نویی از امیر رفیعی که منجر به صدور رای از سوی دادگاه مبنی بر پرداخت 6 هزار تومان جریمه نقدی و 37 ضربه شلاق تعلیقی برای تهیه کننده " من ناصر حجازی هستم ... " شده بود، پرونده بدون اعتراض طرفین به اجرای احکام ارجاع داده شد.

در این پرونده ابتدا امیر قلعه نویی با شکایت از مستند " من ناصر حجازی هستم ... " دستور توقیف کار را گرفت که این اتفاق جنجالی در کمتر از یک هفته با نظر بازپرس محترم شعبه منتفی شد تا فیلم در گروه سینماهای هنر و تجربه اکران گردد. در ادامه سرمربی تراکتورسازی تبریز از رفیعی شکایت نمود که با نظر بازپرس محترم شعبه برای وی قرار منع تعقیب صادر گردید اما با پیگیری قلعه نویی و اعتراض به رای، وی توانست قرار صادر شده را بشکند تا پرونده بار دیگر مورد بررسی قرار گیرد، اتفاقی که باعث شد تا تهیه کننده فیلم زندگی ناصر حجازی پس از مراجعه به دادسرای فرهنگ و رسانه با قرار کفالت آزاد گردد. پس از تشکیل دادگاه، سرانجام قاضی پرونده احکام فوق را صادر نمود که چندی قبل بدون اعتراض طرفین به رای، پرونده به اجرای احکام ارجاع داده شد.

رفیعی پیرامون این شکایت گفت: فیلم در اختیار مخاطب قرار گرفته و من نیز حرف هایم را قبل تر زده ام و صحبت خاصی ندارم. این روزها ذهنم درگیر نهایی شدن بخش پایانی " من ناصر حجازی هستم ... " است که به توصیف شخصیت بهترین دروازه بان قرن آسیا می پردازد و در تلاشم تا این فیلم 23 آذر ماه که زادروز ناصر حجازی است، در اختیار دوستداران وی قرا گیرد . ضمن آنکه کار جدیدم با نام " 4 فینال آسیا " را همراه باعلی فتح اله زاده آغاز کرده ام که امیدوارم این فیلم نیز مورد رضایت مردم قرار گیرد، فیلمی که به بررسی تاریخ هفتاد و یک ساله باشگاه استقلال تهران و ... خواهد پرداخت.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار