ترامپ با انتقاد از کلینتون بخاطر حمایت از مهاجران، اعلام کرد باید از روش "غرق مصنوعی" برای مبارزه با داعش استفاده کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز گذشته به حامیان خود هشدار داد "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات قصد دارد باعث هجوم مهاجران به این کشور شود. وی بدون هیچ سند و مدرکی در این خصوص گفت: "با ریاست جمهوری کلینتون، صدها میلیون نفر از مهاجران می توانند وارد آمریکا شوند."

فقط  9 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ به تشویق استفاده از روش "غرق مصنوعی" برای مبارزه با گروه تروریستی داعش پرداخت که این شیوه شکنجه در آمریکا ممنوع شده است.

ترامپ با مسخره کردن منتقدان شیوه "غرق مصنوعی" که سازمان سیا در دوران جورج دابلیو بوش برای بازجویی ها از آن استفاده می کرد، گفت: این داعشی های وحشی گردن می زنند، افراد را غرق می کنند. مگر دوران قرون وسطایی است؟ و با این حال ما نمی توانیم از روش "غرق مصنوعی" علیه آنها استفاده کنیم؟

ترامپ پیشتر نیز بر استفاده از شیوه "غرق مصنوعی" و حتی روشهای وحشتناک ترِ شکنجه در صورت پیروزی در انتخابات و ورود به کاخ سفید تأکید کرده بود.

وی گفت: ما باید خشن و در عین حال باهوش باشیم. حتی در برخی موارد باید شرارت داشته باشیم. 

این نامزد جمهوری خواه همچنین هم به آمریکایی ها هشدار داد که دولت کلینتون می تواند باعث هجوم صدها میلیون نفر مهاجر به آمریکا شود. وی گفت: خواهید دید که 650 میلیون نفر وارد کشور می شوند و ما هیچ کاری نمی توانیم بکنیم. به این موضوع فکر کنید. این اتفاق خواهد افتاد. در مدت یک هفته جمعیت کشورمان سه برابر خواهد شد. زمانی که کنترل مرزها را از دست بدهیم، دیگر هیچ کشوری نداریم.

ترامپ همچنین نگرانی خود را از جنایاتی که مهاجران مرتکب می شوند، ابراز کرد و گفت: ادامه مهاجرت های غیرقانونی می تواند منجر به از دست رفتن جان آمریکایی ها شود.

غرق مصنوعی یا القای حس خفگی با آب، شیوه‌ای از شکنجه است که در آن شخص بازداشتی را به یک تخته چوب می‌بندند و با قرار دادن ارتفاع سر پایین‌تر از ارتفاع پاها، پارچه‌ای بر سر و صورت فرد بازداشتی می‌بندند و با ریختن آب و خیس‌کردن پارچه بصورت متناوب، امکان نفس‌کشیدن فرد بازداشتی را از بین می‌برند. 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار