هنگامی که از مایک پنس درباره شکنجه به روش القای حس غرق شدن پرسیده شد، وی احتمال استفاده از آن در دولت ترامپ را رد نکرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن پست، "مایک پنس" – معاون رئیس جمهور منتخب آمریکا – در یک مصاحبه تلویزیونی، احتمال استفاده از شکنجه به روش القای حس غرق شدن در بازجویی‌ها در دولت آینده ترامپ را رد نکرد.

پیشتر، "جان مک‌کین" – سناتور جمهوری‌خواه ایالت آریزونا – گفته بود هرگونه تلاش از جانب دولت ترامپ، برای بازگرداندن شکنجه‌ "غرق شدن مصنوعی"، با واکنش سریع دادگاه‌ها مواجه خواهد شد. با این‌حال، گفته می‌شود "مایک پمپئو" – نامزد احتمالی برای ریاست سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در دولت ترامپ – از موضع ترامپ برای بازگرداندن این شکنجه حمایت می‌کند.

در این مصاحبه تلویزیونی، هنگامی که از پنس درباره این مسئله پرسیده شد، وی پاسخ داد: "باید به شما بگویم تمرکز دونالد ترامپ بر مبارزه با تروریسم و دیگر تهدیدات است. ما رئیس جمهوری خواهیم داشت که هرگز احتمالی را رد نخواهد کرد."

ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی اعلام کرده بود در صورت رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا، شکنجه به روش القای حس غرق شدن – که پس از استفاده از آن در دولت جرج بوش، اقدامی غیرقانونی شناخته شد – و دیگر روش‌های شکنجه را بازخواهد گرداند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
بپرم برات نه اینکه ملتت تو پر قو بزرگ شده اند الان شکتجه. زندانهای مخوف دستاورد شما برای بشریت هستش همه ..... هستن شما که بوی انسانیت نبردین آدم.واقعا باید به حال مردم و جامعه شما تاسف خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
بپرم برات نه اینکه قبلا ملتت تو پر قو بودند الان می خواهی شکنجه. زرشک. زندانهای مخواف دستاورد شماست برای بشریت. بیچاره ملتتون آدم نیستند شماها آدم هستین خخ ههه
آخرین اخبار