سمینار آشنایی با فناوری نانو سه‌ شنبه 11 آبان در دانشگاه آزاداسلامی واحد جهرم برگزار می‌ شود.

برگزاری سمینار آشنایی با فناوری نانو در جهرم به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دبیر انجمن فناوری نانو واحد جهرم با بیان اینکه سمینار آشنایی با فناوری نانو به منظور آشنایی دانشجویان با اصول پایه، نحوه تولید ترکیبات نانویی، کاربردهای آن در حوزه‌ های علوم مختلف برگزار می‌ شود، گفت: از آنجایی که فناوری نانو یکی از مباحث روز دنیا بوده و در حال پیشرفت است، اهمیت آشنایی با این فناوری روز به روز بیشتر می‌‌ شود.
پگاه مصلی‌نژاد حضور کار‌شناسان دفتر ستاد فناوری نانو ریاست ‌جمهوری در واحد جهرم را فرصت مغتنمی برای ارتباط با آخرین فناوری‌ های روز دانست و افزود: از جمله فعالیت‌های جنبی این سمینار برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر است که برای دانشگاهیان به ویژه دانشجویان بسیار آموزنده و مفید است.
وی صدور گواهینامه معتبر شرکت در سمینار را از جمله مزایای سمینار عنوان کرد و گفت: این گواهی‌ نامه پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه و به منظور استخدام می‌ تواند بسیار ارزنده باشد.
مصلی‌نژاد برگزاری این سمینار را نقطه عطفی در فعالیت انجمن نانو دانشگاه دانست و از دانشجویان خواست تا این انجمن را در فعالیت‌ های علمی دیگر یاری دهند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.