فرماندار کهنوج از برگزاری اجلاس سراسری نماز در 18 آبان در این شهرستان خبر داد.

اجلاس سراسری نماز در کهنوجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهنوج؛ ابوذر عطاپور دیروز در جلسه ی هماهنگی برگزاری اجلاس نماز در فرمانداری این شهر، میزبانی اجلاس سراسری نماز را افتخاری برای استان کرمان دانست و گفت: برگزاری اجلاس نماز درکهنوج را یک افتخار و فرصت طلایی و دینی برای شهرستان تلقّی می کنیم که منشاء برکات و خیرات خواهد بود و باید از این فرصت برای ترویج نشاط دینی و معنوی در جامعه و در بین جوانان استفاده کرد.

فرماندار کهنوج با اشاره به اینکه شهرستان کهنوج با تمام نیروها و امکانات در خدمت برگزاری این امر مقدّس می باشد،گفت: باید فضای شهرستان و دستگاه های اجرایی برای برگزاری این اجلاس در حد بالایی فراهم شود و به این موضوع به عنوان یک کار برجسته فرهنگی نگاه کرد.

ابوذر عطاپور به ضرورت و اهمّیّت تعامل و ارتباط دو سویه کمیته های شهرستانی و ستاد اقامه نماز، بر شناسایی ظرفیّت ها و امکانات دستگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان، برای ارائه خدمات به مدعوین و شرکت کنندگان در این اجلاس تأکید کرد.

طبق برنامه ریزی قبلی مبنی بر برگزاری اجلاس سراسری نماز با حضور سخنران کشوری و حضور مسئولین استانی و 11 شهرستان جنوبی و شرقی استان در شهرستان کهنوج،دیروز جلسه ای برای هماهنگی و اجرا در فرمانداری برگزار شد .

انتهای پیام/ح
یحیی زاده
برچسب ها: اجلاس ، نماز ، کرمان ، فرهنگی ، تعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.