دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان کرمان از سفر قریب الوقوع سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی یادگار گرامی حضرت امام خمینی(ره)، رئیس ودبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین به استان کرمان خبر داد.

دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین با حضور یادگار امام خمینی(ره)در کرمان افتتاح می گرددبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا دهقان اناری اظهار داشت: در این سفر دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان کرمان افتتاح خواهد شد و هدف از تشکیل این دفتر ترویج وگسترش معارف فلسطین ،همدلی و روشنگری و دانش افزایی در موضوع فلسطین در سطح اقشار مختلف استان می باشد.

وی با بیان اینکه افتتاح دفتر برای روشنگری،اطلاع رسانی وآگاه سازی مردم شریف است،افزود:ظرفیت های زیادی در استان کرمان برای تحقق اهداف تاسیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین وجود دارد.

این مقام مسئول گفت: مدارس ودانشگاه ها و .... هدف دشمن صهیونیستی از مدیریت شبهات هستند والبته جامعه هدف جمعیت دفاع از ملت فلسطین نیز محسوب می شوند.

دهقان اناری برپایی نمایشگاه های تخصصی،نشست های علمی و برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانش افزایی وگسترش معارف فلسطین از اقداماتی است که دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان کرمان به آن توجه ویژه ای خواهد داشت.

وی حضور در برنامه کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه را نیز از جمله برنامه های این دفتر دانست وافزود:امیدواریم که اقدامات این دفتر به مرحله ای برسد که شاهد آن باشیم که با انجام هر اقدامات موثری در فرهنگ عمومی مردم شریف کرمان متجلی گردد.

دهقان اناری گفت فرزند حضرت امام (ره) در این سفر با حضرت آیت ا.... جعفری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمان و مهندس رزم حسینی استاندار محترم و جمعی از مسئولین نیز دیدار خواهند داشت.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.