معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: تبدیل انقلاب اسلامی و تغییر در مبانی آن، از طرح ها و برنامه های بلندمدت دشمن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سجاد ریحانی معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی کشور در نشست با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس گفت: برنامه‌های دشمن برای تغییر نگاه مردم نسبت به انقلاب اسلامی است، و با فرستادن ابزارهای خود به داخل انقلاب، دیگر به دنبال افراد مارک‌دار نیست بلکه به دنبال افرادی است که با انقلاب اسلامی آشنایی ندارند و آن را نمی شناسند.
ریحانی بیان کرد: امروز دشمن به دنبال پیدا کردن افرادی از داخل انقلاب است، عده‌ای فهم درستی از انقلاب ندارند و اجازه تبیین نیز نمی‌دهند، که باید نسلی از حزب‌الله که انقلاب را  به خوبی می شناسد به میدان آمده و آن را برای مردم تبیین کند.
مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حوزه‌های سیاست خارجی، فرهنگی، اجتماعی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، بر تبدیل مطالبات انقلاب به مطالبه عمومی با ادبیات مردم و جوانان انقلابی اشاره کرد و افزود: جوانان انقلابی ما نباید دچار حزب‌بازی و باندبازی شوند چراکه وظیفه سنگینی دارند و آن تبدیل مطالبات انقلاب به یک مطالبه عمومی است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار