شیراز؛

لایروبی رودخانه‌ ها و اصلاح جوی‌ های معابر جهرم

شهردار جهرم گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارندگی علاوه‌ بر اصلاح برخی جداول خیابان‌ ها اقدام به لایروبی رودخانه‌ های سطح شهر کردیم.

لایروبی رودخانه‌ ها و اصلاح جوی‌ های معابر جهرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیاوش قزلی شهردار جهرم گفت: اصلاح جوی‌ های خیابان‌ های جمهوری اسلامی، فرصت و چهار راه بهارستان را ازجمله مکان‌ هایی نام برد که جوی‌ های آن‌ ها اصلاح ‌شده است.
شهردار جهرم افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی پل‌های خیابان خیام به دلیل نداشتن شرایط مناسب با هدف جلوگیری از تجمع آب و ایجاد گنداب اصلاح شده‌ است.
شهردار جهرم در مورد آب‌ گرفتگی در معابر سطح این شهر بیان کرد: یکی از علت‌ های اصلی آب‌ گرفتگی در معابر جهرم عدم رعایت نظافت برخی از شهروندان و کسبه است، چراکه گاهی می‌بینیم پسماند و زباله توسط این افراد در معابر و جوی‌ ها تخلیه می‌ شود و این امر موجب آب‌ گرفتگی در زمان بارندگی، ایجاد بوی نامطبوع در فصل گرم سال و همچنین محیط مناسبی برای تکثیر حشرات و حیوانات موذی و انتشار عوامل بیماری‌زا خواهد شد.
وی از مردم درخواست کرد برای تخلیه مازاد مصالح ساختمانی با توجه به تعیین دو  شهرک‌ محمدآباد و شهید سحرخیز، آن‌ ها را در مکان‌ های تعیین‌ شده دفع کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار