معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمدگفت: توانمندی های استان در جشنواره ملی فنآوری ایرانی- کسب و کار ایرانی در تهران به نمایش گذاشته می شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه جشنواره ملی فناوری ایرانی- کسب و کار ایرانی در دی ماه سال جاری در تهران برگزار می شود گفت:در این رویداد ملی از فنآوران استان تقدیر و توانمندی های کهگیلویه وبویراحمد نیز به نمایش گذاشته می شود.

مجید محنائی افزود: همه دانشگاه ها،مراکز آموزش عالی،فناوران، صاحبان ایده و مخترعان استان لازم است در این جشنواره حضوری فعال داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بنیاد نخبگان، شرکت شهرک های صنعتی استان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ، خانه صنعت و معدن استان و دانشگاه ها مشارکت جدی در برنامه ریزی، هماهنگی و پیشبرد برنامه های استانی جشنواره خواهند داشت.

مجید محنائی با بیان اینکه ششمین جشنواره ملی علم تا عمل با هدف تقویت تولید ملی و ارتقا سطح اقتصاد داخلی از طریق اقتصاد دانش بنیان، برگزار می شود افزود: این جشنواره همچون سال های گذشته با موضوع فناوری ایرانی کسب و کار ایرانی در دی ماه امسال در تهران برگزار می شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.