نمایش "چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو" کاری از گروه تئاتر "دیگر " به همت تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این نمایش به صورت مونولوگ با نقش آفرینی محمد رضا ترابی، درباره یک بازیگر تئا‌تر است که آنچنان در نقش خود (نقش اتللو) غرق شده است که در واقع منجر به مخدوش شدن زندگی واقعی‌اش شده است در نتیجه بازیگر نقش اتللو در طول اجرای نمایش قدرت تفکیک مسیر زندگی و نقشی که بازی می‌کند را از دست می‌دهد و دچار سوء تفاهم و بدبینی می‌شود.

نمایش "چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو" نوشته محسن رهنما و به کارگردانی محمدرضا ترابی از 8 تا 25 آبان ساعت 19 در سالن کوچک در تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به روی صحنه می رود.

از جمله عوامل نمایش "چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو" می توان به نویسنده محسن رهنما، کارگردان حبیب اله دانش،‌ بازیگر محمدرضا ترابی، طراح حبیب اله دانش، ‌مدیر اجرا محمد حسین اقارب پرست،‌ مدیر صحنه روح اله جمشیدی،‌ دستیاران صحنه متین برخوردار، متین تدریس حسنی و بهنوش شاهزیدی اشاره کرد.

علاقمندان برای رزرو بلیط و تماشای نمایش می توانند به تالار هنر واقع در میدان لاله مراجعه کرده و یا به آدرس سایت www.navayemehr.ir مراجعه نمایند.


انتهای پیام/س

برچسب ها: نمایش ، تالار هنر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.