فرمانده انتظامی خوزستان از آمادگی پايانه مرزی شلمچه برای تردد زائران خارجی در ايام اربعين حسينی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سردار محمدرضا اسحاقی با اشاره به تمهيدات و برنامه‌ريزی‌های لازم برای تردد زائران اربعين حسينی از پايانه‌های مرزی خوزستان، گفت: اقدامات خوبی در پايانه‌های مرزی استان خوزستان نسبت به سال گذشته انجام شده و همچنین امسال، پايانه مرزی شلمچه برای تردد اتباع خارجی در ايام اربعين اختصاص يافته است و اتباع خارجی برای تردد به کشور عراق باید به پايانه مرزی شلمچه مراجعه کنند.

وی تامين امنيت زائران اربعين حسيني را يکی از ماموريت‌های ويژه پليس خوزستان در سال جاری دانست و گفت: با توجه به تردد زائران حضرت اباعبدالله الحسين(ع) از پايانه‌های مرزی "شلمچه" و "چذابه" در ايام اربعين، فرماندهی انتظامی استان خوزستان تدابير ويژه‌ای برای تسهيل سفر زائران در نظر گرفته است.

اسحاقی همچنين از زائرانی که به صورت پياده قصد عزيمت به پايانه‌های مرزی خوزستان برای حضور در کنگره عظيم اربعين حسينی (ع) را دارند خواست حتما در هنگام روز و در مسيرهای تعيين‌شده حرکت کنند.

فرمانده انتظامی خوزستان در خاتمه با تاکيد بر اين‌که همه زائران بايد گذرنامه داشته باشند، گفت: در اربعين امسال، خروج از مرز تنها با گذرنامه معتبر که 6 ماه اعتبار داشته باشد، امکان‌پذير است و افرادی که گذرنامه ندارند به مرزها مراجعه نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.