نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در بخش گردشگری باید به جای شعارهای کلان مشکلات اولیه گردشگران به ویژه در فرودگاه ها حل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید کریم داوودی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به لزوم توسعه گردشگری اظهار کرد: در راستای توسعه گردشگری باید از شعارهای کلان دست برداریم.
وی اضافه کرد: در بخش گردشگری باید به جای شعارهای کلان مشکلات اولیه گردشگران به ویژه در فرودگاه ها حل شود.
نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: زمانی که یک گردشگر خارجی می آید، برای گرفتن ویزا باید بایستد تا گیشه بانک باز شود و پول از آن محل بگیرد؛ براي صدور ویزا و يا تحويل  بار یک پرواز خارجی حداقل یک ساعت زمان صرف مي شود.
وی ادامه داد: این در حالی است که در تمام دنیا این زمان کمتر از 15 دقیقه است و مشکلات موجود در این زمینه باید برطرف شود.
داوودی تاکید کرد: در مورد تابلوهای سطح شهر، مغازه و مجتمع هاي تجاری که حدود 30 سال است مجوز دارند اخطار داده شده و تابلوي آن ها را بر می دارند لذا در وهله اول باید حق وحقوق کسبه منظور شده و در صورت نیاز به پیرایش خیابان ها با کمک و آموزش مردم اقدام شود.
وی در پايان افزود: طرح مبلمان شهری در جنوب سی و سه پل به سمت چهارراه نظر پس از 6 سال هنوز به بهره برداری نرسیده و با توجه به تعریض 18متری پیاده رو باید هر چه سریع تر برای بهره برداری از آن پیگیری های لازم در این زمینه صورت گیرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار