معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات دفاتر خدمات گردشگری استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات دفاتر خدمات گردشگری استان خبر داد.محمدرضا

ستایش فر گفت : صنعت گردشگری استان رو به رشد و توسعه است و از طرفی برای جذب گردشگر تلاش همه بخشهای خدماتی الزامی است و در این راستا دفاتر خدمات مسافرتی در راس کار قرار دارند.

وی عنوان کرد : این جلسه جهت تعامل هر چه بیشتر دفاتر خدمات مسافرتی با اداره کل تعزیرات حکومتی در خصوص شکایات مسافران صورت گرفته و به منظور روند هر چه بهتر رسیدگی به مشکلات گردشگران پیشنهاد شد تا اداره کل تعزیرات حکومتی نسبت به تعیین شعبه ای به عنوان شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات دفاتر خدمات مسافرتی اقدام کند.

ستایش فر در ادامه گفت: همچنین مقرر شد زمان بررسی پرونده های شکایات از دفاتر خدمات گردشگری در شعب، یکی از اعضای انجمن نیز حضور داشته باشد تا در صورت نیاز به قوانین و مقررات خاص دفاتر جوابگو باشد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.