تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران با در خشش کشتی گیران مازندرانی خود به قهرمانی جهان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رقابت های كشتی آزاد قهرمانی دانشجويان جهان در شهر كروم تركيه برگزار شد و تيم ايران در اين رقابت ها با 5 مدال طلای يونس سرمستی، رضا افضلی، محمدجواد ابراهيمی، امير محمدی و سيدرضا موسوی در اوزان 57، 74، 86 و 125 كيلوگرم و سه مدال برنز مهران نصيری، ميثم حيدري و حامد رشيدی در اوزان 61، 65 و 70 كيلوگرم و كسب 74 امتياز به عنوان قهرمانی رسيد. 
تيم های روسيه و تركيه در اين رقابت ها به ترتيب دوم و سوم شدند.

مازندران با دو مدال طلا و یک برنز نقش پر رنگی را در کسب عنوان قهرمانی تیم کشورمان داشت.
در وزن 61 کیلوگرم مهران نصیری کشتی گیر ساروی در دور اول با نتیجه 7 بر 6 از سد رجب توپال از ترکیه گذشت اما در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل تیمور آیتکولوف از قزاقستان شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. 
وی در این دیدار 4 بر 3 نماینده اوکراین را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 86 کیلوگرم محمد جواد ابراهیمی کشتی گیر اهل سوادکوه شمالی در دور اول جردن استین از کانادا را با نتیجه 10 بر صفر  شکست داد و در دور بعد نیز حریف خود از قزاقستان را 6 بر یک مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز از سد آلبرت ایکایف از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار میهایلی ناگی از مجارستان را شكست داد و به مدال طلا رسيد.

در وزن 125 کیلوگرم سیدرضا موسوی از بابل پس از استراحت در دور اول در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی مقابل دانیلو کارتاوی از اوکراین به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. 
موسوی در ديدار فينال با غلبه بر حريف ترك، عنوان قهرمانی را بدست آورد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.