ایلام؛

ثبت نام در سامانه ملی ورزش کشور

رئیس هیات انجمن های ورزشی ایلام گفت: همه مربیان و داوران باید نسبت به ثبت نام در پایگاه ملی سرمایه انسانی ورزش کشور اقدام کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ارسلان چولکی اعلام کرد: هدف از ایجاد و طراحی این سامانه ثبت اطلاعات دقیق مربیان و داوران ورزشی در رشته های مختلف از جمله هیات انجمن های ورزشی و همچنین جلوگیری از فعالیت ورزشی افراد سودجو با استفاده از مدارک جعلی و ساختگی است.

وی گفت : اطلاعات و آمار دقیق و جامعی درباره داوران و مربیان در اختیار نیست لذا با طراحی این سامانه دسترسی به اطلاعات آنان و تعدادشان میسر می شود.

وی افزود : نبود یک بانک اطلاعاتی جامع برای مربیان، داوران و ورزشکاران به منظور ساماندهی آنها یک خلا و شکاف بود که اکنون با همت و همکاری مرکز فناوری اطلاعات وزارت ورزش و جوانان این خلا در حال پرشدن است.

چولکی تاکید کرد: مربیان و داوران از اول آبان ماه جاری می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به ثبت نام در سامانه سرمایه انسانی ورزش کشور اقدام کنند تا ضمن تکفیک و جداسازی داوران و مربیان فعال از غیرفعال زمینه ارائه خدمات الکترونیکی بهتر به آنها فراهم شود.









انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، ورزش ، ثبت نام ، مربی ، داور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.