معاون دانشجویی دانشگاه کردستان و دبیر معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه پنج کشور گفت: دانشگاه های منطقه با مشکل کمبود اعتبارات در حوزه دانشجویی مواجه هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عثمان عزیزی اعلام کرد: دانشگاه های منطقه از دانشگاه های سطح یک کشور نیستند و میزان اعتبارهای اختصاص یافته به آنها قابل مقایسه با دیگر دانشگاه های کشور نیست.

وی گفت : بدلیل قرار گیری این دانشگاه ها در منطقه محروم کشور بیشتر دانشجویان از اقشار کم درآمد جامعه بوده و از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند.

وی افزود : دانشجویان این دانشگاه ها نباید با دانشجویان دانشگاه های طراز اول کشور که در مناطق برخوردار قرار دارند، مقایسه شوند.

عزیزی تاکید کرد: بیشتر این دانشگاه ها خوابگاه به اندازه ظرفیت دانشجویان ندارند و در برخی مواقع برای اسکان دانشجویان بخصوص دختران بیشتر از ظرفیت پذیرش دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه ایلام نیز در این نشست اعلام کرد : یکسان سازی خدمات دانشجویی در دانشگاه های منطقه پنج کشور ضروری است.

مصطفی نعمتی گفت : حوزه دانشجویی بیشترین ارتباط را در حوزه های مختلف با دانشجویان دارد و بیشترین مطالبات، مشکلات و خواسته های دانشجویان نیز در این حوزه است.

وی افزود : در نشست معاونان دانشجویی منطقه پنج کشور باید راهکارهایی تدوین و بر اساس آن برنامه ریزی های حوزه دانشجویی به منظور جلب رضایتمندی دانشجویان انجام شود.









انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.