سمنان؛

الکترونیکی شدن ابلاغیه‌ پرونده‌های قضایی در سمنان

به دنبال این طرح کد کاربری قضایی برای وکلا، کارشناسان، طرفین پرونده‌ها و برای همه شهروندان متقاضی در سطح استان سمنان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس شورای قضایی استان سمنان با اشاره به آغاز فرایند التکرونیکی شدن ابلاغیه‌های قضایی در این استان گفت: کد کاربری قضایی برای وکلا، کارشناسان، طرفین پرونده‌ها و برای همه شهروندان متقاضی در سطح استان سمنان ایجاد می‌شود.
سید محسن مظهری با اشاره به برخی اهداف در اجرای این طرح افزود: الکترونیکی شدن فرآیند ابلاغیه‌های قضایی در راستای صرفه‌جویی در منابع انسانی و مالی کشور و همچنین در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام شده است.
وی  با بیان اینکه اجرای طرح ثبت‌نام الکترونیکی قضایی تحولی در روند رسیدگی‌ به پرونده‌ها ایجاد می کند خاطر نشان کرد: افزایش سرعت در روند رسیدگی‌ها از جمله مزایای اجرای این طرح است.
مظهری همچنین از ساماندهی جمعیت کیفری در استان سمنان خبر داد و گفت: در این راستا جمعیت زندانیان در استان سمنان 14 درصد کاهش یافته است.
رئیش شورای قضایی استان سمنان از اجرای سیاست‌های ابلاغ شده در بخش جمعیت کیفری در سطح استان سمنان تصریح کرد: در این استان جلسات کمیسیون عفو و بخشودگی به صورت مرتب تشکیل می‌شود.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.