واژگونی دو خودرو در شیراز، یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز روز گذشته در دو عملیات امداد و نجات جاده ای  آتش نشانان امدادرسانی به حادثه دیدگان را انجام دادند.
 به گزارش این روابط عمومی در حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو در بزرگراه شهید محلاتی در ساعت 1:44 دقیقه بامداد روز گذشته، یک تن کشته و سه تن زخمی شدند که آتش نشانان به همراه نیروی کمکی به محل اعزام شده و پس از ایمن سازی محل حادثه  چهار سرنشین خودرو که در میان آهن پاره ها گرفتار شده بودند را بوسیله تجهیزات امدادی از خودرو خارج کرده و پس از برگرداندن آن به حالت اولیه و پاکسازی محل حادثه به این عملیات امدادی پایان دادند.
گفتنی است در این حادثه ، متاسفانه پس از تایید اورژانس 115، مرگ یک زن 28 ساله تایید شد و مصدومین حادثه که دو زن 30 و 31 ساله و مرد 33 ساله بودند به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
همچنین در یک حادثه رانندگی در خیابان حسینی الهاشمی یک دستگاه خودرو پژو پارس واژگون شده بود که حاصل آن ، مصدومیت مرد 30 ساله بود.
تیم امدادی آتش نشانی، پس از حضور و ایمن سازی محل حادثه، بوسیله تجهیزات هیدرولیک، خودرو را به حالت اولیه برگردانده و شخص به منظور مداوا تحویل عوامل اورژانس شد.

5 کشته و زخمی حاصل واژگونی دو دستگاه خودرو

5 کشته و زخمی حاصل واژگونی دو دستگاه خودرو


5 کشته و زخمی حاصل واژگونی دو دستگاه خودرو
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار