از بانوان زمین گیر و بستری به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایرانی درپیرانشهرعیادت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛به نقل ازروابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان پیرانشهر، رییس مرکز بهداشت پیرانشهر گفت : در مهرماه هر سال با هدف حساس سازی و اطلاع رسانی در خصوص مهمترین اولویتهای سلامت زنان به کل جامعه اعم از زنان، مردان، مدیران و سیاستگذاران هفته ملی سلامت بانوان ایران برگزار می شود.

محمد سلیمانی گفت :هفته ملی سلامت بانوان ایرانی با شعار "سلامت زنان، خانواده سالم،جامعه پویا" آغاز شده است.

وی افزود : اهمیت این شعار در این است که پرداختن به نقش زنان جامعه به عنوان نیمی از جمعیت کشور در حفظ سلامت جسمی و روانی همه اعضای خانواده و در نهایت جامعه ضروری به نظر می‌رسد. طبیعتا توجه، دقت و آگاهی از مسایل روانی و جسمی زنان می‌تواند نقش مهمی در تحقق روابط سالم خانوادگی و اجتماعی داشته باشد.

در همین راستا از بانوان بستری در بخش جراحی زنان ، داخلی و کودکان با حضور اعضای کمیسیون امور بانوان فرمانداری عیادت بعمل آمد و با اهداء شاخه گل و شیرینی این روز به آنها تبریک گفته شد.

لازم به ذکر است از بانوان زمین گیر معرفی شده توسط کمیته امداد نیز با حضور نمایندگان ادارات بهزیستی ، کمیته امداد و مرکز بهداشت نیز دیدار بعمل آمد و توسط مرکز بهداشت هدیه کارت و پوشاک به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: سلامت ، هفته ، پیرانشهر ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.