نوزدهمین جشنواره قصه گویی با حضور ۹۰ قصه گو در فارس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زهرا افتخاری مدیرکل مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس بیان کرد: نوزدهمین جشنواره استانی قصه گویی فارس با حضور ۹۰ قصه گو و مربیان و اعضای مراکز کانون پرورش نوزدهمین جشنواره استانی قصه گویی در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد.
افتخاری با اشاره به اجرای 60 قصه برگزیده توسط قصه گویان در جشنواره، گفت: جشنواره قصه گویی تا 5 آبان ماه در شیراز ادامه دارد.
مدیرکل مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس اضافه کرد: تفاوت نوزدهمین جشنواره قصه گویی فارس با دوره های پیشین، حضور قصه گویان نوجوان در این رویداد فرهنگی است که ۷۰ نفر از اعضای نوجوان مراکز کانون پرورش فارس به همراه ۳۵ نفر از معلمان و دانشجویان که در بخش آزاد این جشنواره حضور دارند، به قصه گویی می پردازند.
افتخاری هدف از برپایی جشنواره قصه گویی را ترویج آیین های فرهنگی و دیرینه قصه گویی میان خانواده ها عنوان کرد و گفت: این جشنواره به مدت سه روز تا چهارشنبه ۵ آبان ماه جاری با مشارکت مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز با حضور استاد مرتضی خسرونژاد برای شرکت کنندگان و مربیان کانون پرورش فارس دایر است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.