مدیرکانون پرورش فکری فارس گفت: وظیفه داریم به سلامت و امنیت فرهنگ و اصالت کودکان بیندیشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زهرا افتخاری مدیرکل مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در نوزدهمین جشنواره استانی قصه گویی با بیان اینکه قصه گویان در قالب مربیان، پدربزرگها و مادربزرگها و نوجوانان به بیان قصه می پردازند، گفت: وظیفه داریم به سلامت و امنیت فرهنگ و اصالت کودکان اهمیت دهیم.
افتخاری افزود: تاکنون ۲ عنوان کارگاه فلسفه برای شرکت کنندگان برگزار شده که با مشارکت مرکز مطالعات ادبیات کودک و با حضور استادان دانشگاه شیراز بوده است.
دبیر جشنواره قصه گویی فارس با توجه به مشارکت والدین در این رویداد فرهنگی و هنری، بیان کرد: از آنجا که مادران می توانند با قصه گویی صفاتی را در فرزندان شکل دهند که مادام عمر همراه آنان است، از این رو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس بلافاصله پس از پایان این جشنواره مقدمات تاسیس باشگاه مادران قصه گو در مراکز کانون پرورش فراهم می شود.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه های نوزدهمین جشنواره قصه گویی فارس قصه گفتن قصه گویان فردا از ساعت 8صبح در قالب یک گروه ۸ نفره از ساعت 10 و سی دقیقه در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان فارس است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.