اهواز؛

تشکیل ستاد یوم الله 13 آبان در 50نقطه خوزستان

در بیش از 50 نقطه خوزستان، ستاد یوم‌الله 13 آبان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: گرامی داشت مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان در اکثر شهرها و بخش‌های پرجمعیت ملت قهرمان ایران صورت می‌پذیرد و در خوزستان نیز در بیش از ۵۰ نقطه راهپیمایی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، بیان کرد: گرامی داشت مناسبت یوم‌الله 13 آبان در اکثر شهرها و بخش‌های پرجمعیت ملت قهرمان ایران صورت می‌پذیرد و در خوزستان نیز بیش از 50 نقطه راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد یوم‌الله 13 آبان  ادامه داد: جلساتی در استانداری، فرمانداری و بخش‌داری برای تشکیل ستاد صورت پذیرفت که در اکنون در بیش از 50 نقطه خوزستان ستاد یوم‌الله 13 آبان تشکیل شده است.

وی در ادامه برنامه‌های تدوین شده به مناسبت روز 13 آبان گفت: بیش از ده‌ها هزار اوراق تبلیغاتی، اخلاق تبلیغاتی و شعار‌های مشترک وارد خوزستان شد که به زودی در سطح استان توزیع می‌شوند و سخنران‌های مراسم  نیز تعیین شدند.

سپهر با بیان اینکه راهپیمایی در مرکز استان و امسال 13 آبان آخر هفته است ، بیان کرد: امیدوارم خلا تعطیلی مدارس با حضور خوب مردم انقلابی شهرستان‌های خوزستان پر شود و حضور در راهپیمایی  13 آبان انحصارا برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیست بلکه نیازمند حضور همه امت فداکار و غیور خوزستان است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.