با امضای تفاهم نامه بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان زرند اجرای طرح زرند، کاندیدای پایتخت کتاب ایران، در آموزش و پرورش این شهرستان آغاز می شود.

زرند کاندیدای پایتخت کتاب ایرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند پتانسیل های موجود دربین دانش آموزان و فرهنگیان را از مهمترین دلایل اجرایی شدن بهتر طرح زرند، پایتخت کتاب ایران دانست و گفت: امضاء این سند همکاری از نظر ما بسیار مهم است چرا که هماهنگی دوطرف جهت توجه دادن آحاد جامعه به اهمّیّت مطالعه و کتابخوانی را به عنوان امری مهم، در دستور کار قرار می دهد.

وی افزود : تلاش می کنیم با ویژه برنامه هایی که در محورهای همکاری قید شده است، به ترویج فرهنگ مطالعه در این نهاد ارزشمند گام برداریم.

کاظمی، مدیر آموزش و پرورش زرند با اعلام حمایت از این طرح، گفت: این نهاد جهت افزایش سرانه مطالعه در بین جامعه فرهنگیان و دانش آموزان آماده است تا در چهار چوب مقرّرات و ضوابط درون سازمانی، به تحقّق این طرح کمک نماید.

براساس این تفاهم نامه ٩طرح وایده متفاوت در حوزه دانش آموزان، اولیاء و مربیان اجرا خواهد شد که می تواند در ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه مطالعه در جامعه فرهنگیان نقش مهمی ایفا کند

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار