سرمربی تیم مس کرمان گفت: اگر هیئت فوتبال ومتولیان ورزش فکری برای چمن ورزشگاه شهید باهنر نکنند نمی توان در این زمین بازی مطلوبی داشت.

فکری برای زمین چمن ورزشگاه باهنر شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منصور ابراهیم زاده بعد از برد مقابل فولاد یزد در مقابل خبرنگاران حاضر شده وبا تشکر از مردم کرمان گفت: قبل از صحبت درباره بازی باید ازمردم کرمان وتماشاگران بازی به سبب حمایت هایشان قدردانی کنم.

وی افزود: باید برای بازی های مس بیش از گذشته تبلیغ شود ، از سویی هیئت فوتبال نیز باید برای زمین چمن ورزشگاه فکری کند زیرا چمنی که در آن راگبی برگزار شود به درد فوتبال نمی خورد.

ابراهیم زاده تصریح کرد:درمورد بازی ما تیم یزد را از قبل آنالیز کرده بودیم ومی دانستیم تیم گردن کلفتی بود که دو تا بازی قبلی اش جلوی بهترین تیم های لیگ را مساوی کرده است.

وی اظهار کرد:در نیمه اول بازی با وجود آنکه برده بودیم نگران تساوی بی موقع تیم فولاد بودیم که مبادا بازی مانند بازی فولاد واستقلال اهواز شود.

سرمربی مس کرمان خاطرنشان کرد: چه خوب بود باشگاه کارشناس داوری می داشت وآنها بازی ها را دیده ونامه نگاری می کردند تا حقی از تیم تضییع نشود.

وی افزود: وقتی تیم ما 7تساوی می آورد ویک باخت باید گفت خط دفاعی و میانی مشکل ندارد ،در حمله مشکل داریم که داریم تمرین می کنیم بهتر شود .

وی در خصوص بازی هفته آینده در جام حذفی مقابل استقلال نیز گفت: بازی برابر تیم های استقلال وپرسپولیس انگیزه خاص خود را دارد وتمام تلاش ما این است که در کنار این انگیزه بازی خوبی به نمایش گذاشته ودر جام حذفی نتیجه خوبی بگیریم.
انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار