رئیس شورای اسلامی شهر مرودشت به عنوان سفیر سلامت انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دكتر مسلم فلاحی رئیس شبكه بهداشت و درمان مرودشت در نشستی كه برگزار شد بر اهمیت اجرای طرح تحول سلامت و موضوع خودمراقبتی تاکید کرد و گفت: با توجه به تغییر در شیوه زندگی امروزی و نیاز افراد جامعه به پیشگیری از بیماری ها، نیاز است با اجرا و آموزش خودمراقبتی به افراد، خود را در برابر انواع بیماری ها حفظ كنیم.
او افزود: در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه، نیاز است اداره ها و نهادها به صورت تعاملی و با مشاركت در برنامه خودمراقبتی اجتماعی، همكاری لازم را داشته باشند.
رئیس شورای شهر مرودشت نیز گفت: شورای اسلامی تمام ظرفیت های خود را برای موضوع سلامت و ارتقای مسائل بهداشتی، با تاكید بر اصل یكصد قانون اساسی در راستای پیشبرد اهداف مختلف از قبیل موضوعات اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی به كار می بندد.
فریدون اتابكی ادامه داد: مردم باید با ضوابط و قوانین شهروندی آشنا شوند و آن را بپذیرند كه در این خصوص، كتاب "اصل شهروندی"، تهیه، چاپ و در اختیار شهروندان قرار داده شده است.  
وی افزود: شورا و شهرداری آمادگی این را دارد كه در خصوص اطلاع رسانی و اقدامات لازم برای ارتقای سلامت و رفع عوامل تهدیدكننده سلامت جامعه با شبكه بهداشت همكاری لازم را انجام دهد.
فریدون اتابكی در این نشست، به عنوان سفیر سلامت انتخاب و كتاب و دستورالعمل خودمراقبتی به همراه بسته های آموزشی به او تقدیم شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.