اراک؛

حل مشکلات اقتصادی و بیکاری مطالبه مردم استان مرکزی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : مردم انتظار دارند تا مشکلات اقتصادی ، معیشتی و بیکاری در استان مرکزی رفع شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم دیدار رئیس جمهوری با مردم در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک  اظهار امیدواری کرد در سایه این سفر، مشکلات اقتصادی، محیط زیست، معضلات بیکاری و کارگری و بحران آب در این استان به درستی دیده و برای آن تصمیمات کارگشا گرفته شود و تحولی در صنایع و ظرفیت های عظیم این استان که در سال های گذشته دچار مشکل شده است، ایجاد شود.
 امام جمعه اراک افزود: امام راحل خدمات زیادی را برای کشور و نظام اسلامی داشته است و خبرگان رهبری پس از ایشان بهترین تصمیم را برای رهبری گرفتند.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد : مردم سالاری دینی به عنوان یک اصل در جامعه حاکم است و در طول 38 سال گذشته مردم فداکار این سرزمین همواره حامی نظام بوده اند و در راه آرمان ها و ارزش های نظام نقش آفرینی داشته اند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: یکی از کلیدی ترین مسئولیت ها در کشور ، مقام ارشد اجرایی و ریاست جمهوری است و این مهم با انتخاب مستقیم مردم انتخاب می شود.
وی عنوان کرد: حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی از دولتمردان، شاگردان و فرهیختگان اردوگاه امام راحل است که در جریان انقلاب اسلامی سهم بسزایی داشته است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.