نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دفاع از آرمان های امام (ره) ، شهدا و رهبری را با حفظ وحدت کلمه از وظایف بسیجیان دانست .

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی به مناسبت هفته بسیج در جمع بسیجیان و پرسنل سپاه روح الله استان مرکزی بسیج و سپاه را ستون فقرات و رکن اصلی کشور دانست و گفت:باید با قدرت از آرمانهای امام و شهدا و رهبری دفاع کنیم و شرط آن آگاهی و معرفت و وحدت کلمه و ارتقاء روحیه انقلابی است.
وی افزود: شهداء و بویژه شهدای مدافع حرم حجت بر ما تمام کردند و مبادا مدیون خون شهداء بشویم.
امام جمعه اراک عنوان کرد: ولایت‌فقیه و ولایتمداری محور اصلی تمامی آرمان‌های نظام اسلامی است و عظمت و سربلندی دنیای اسلام بر پایه همین ولایت‌مداری است و اقتدار مسلمانان در ارتباط مستقیم با اصل ولایت بوده که به‌وجود آمده است.
دری نجف‌آبادی افزود: امروز ولایت‌فقیه به خار چشمی برای دشمنان نظام تبدیل شده و بسیجیان در این مسیر نقش اصلی را در حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه و تکیه بر منویات ایشان برعهده دارند.
وی خاطرنشان کرد: عامل اصلی موفقیت و سربلندی شیعیان جهان همین اتحاد و داشتن وحدت کلمه در زیر پرچم ولایت است که با اتکا بر این باور و اعتقاد است که می‌توان تکفیری‌ها را نابود کرد و پیروز شد.
قبل از سخنان آیت الله دری، سرهنگ گلشن زاده ،معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله از توانمندی بسیج و سپاه روح الله استان برای مقابله با جریانهای انحرافی و آمادگی لشکر مخلص خدا برای دفاع از آرمانهای امام (ره)  ، شهدا و رهبری  خبر داد .
انتهای پیام/ ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار