اراک؛

تقویت اعتماد عمومی با سفر هیات دولت به استان

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار امیدواری کرد سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان مرکزی پر خیر و برکت و سبب تقویت اعتماد عمومی به نظام اسلامی باشد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ در آستانه سفر رئیس جمهور به استان مرکزی آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مسئولان اجرایی گفت: امیدواریم یک سفر مفید و پربار، سفری در جهت مطالبات نظام، مطالبات رهبری، مطالبات مردم و خدمت به مردم ، تقویت اعتماد عمومی، تقویت اعتماد مردم به یکدیگر، تقویت اعتماد دولت به مردم و مردم به دولت، رشد فرهنگ مشارکت های عمومی باشد و این فرهنگ باعث همبستگی و فرهنگ هم گرایی بیشتر دولت و مجلس و ملت شود.
امام جمعه اراک افزود: مردم و مسئولین یکپارچه و با وحدت کلمه و با پرهیز از دوگانگی و سه گانگی با یکدیگر هم دل باشیم.
وی افزود:80 میلیون جمعیت ایران اسلامی در یک کشتی با عظمت به رهبری یک کاپیتان لایق، مدیر و مدبر در امواج خروشان منطقه ای در جهان هستیم که به سمت قله های پیشرفت و عزت و کمال و مجاهدت و مقابله با توطئه ها پیش می رویم.
آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: دشمنان ما آمریکایی ها، اسرائیلی ها، آل صعود و منافقین کوردل هستند که مشخص است که چرا در برابر ما استاده اند و با جنگ روانی و تبلیغاتی همواره در حال تهدید هستند که ما باید در برابر این مسائل و فشارهای آمریکایی و تحریم های آمریکایی ها و مسائل برجام یکپارچگی را در بین یکدیگر افزایش دهیم و وحدت کلمه و اقتدار خودمان را حفظ کنیم.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، سفر ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.