معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی شدن سلف های دانشگاهی این دانشگاه در سال تحصیلی 96-95 خبر داد.

حسین یوسفی خواه معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: امسال براساس مصوبه هیات امنای صندوق رفاه اقدامات جدی در جهت ارتقای آشپزخانه ها صورت گرفته که این دانشگاه از سال گذشته اقدام به شروع طرح مکانیزه کردن و صنعتی شدن آشپزخانه ها در جهت رفاه دانشجویان کرده است. 

وی با بیان اینکه با همت دانشگاه و کمک صندوق رفاه آشپزخانه های دانشگاه امیرکبیر از سنتی به صنعتی تبدیل شده، تصریح کرد: تاحدودی توانسته ایم بخشی از این کارها را انجام دهیم ولی به محض دریافت اعتبارات مابقی این سلف دانشگاه را تکمیل می کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر درخصوص نرخ غذای دانشجویان اظهار داشت: با مصوبه صندوق رفاه دانشجویان نرخ غذای دانشجویان در سال ۹۳، ۲۵ درصد و در سال ۹۴، ۱۴.۳ درصد افزایش داشت که طبق این مصوبات تعیین نرخ غذای دانشجویان حدود چند درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی اعلام کرد: برای تجهیز آشپزخانه های دانشگاه امیر کبیر سال گذشته 2میلیارد و امسال هم حدود 300 تا 400 میلیون برای کیفیت و تجهیز هزینه شده است.

یوسفی خواه افزود: تا حدودی سلف سرویس های این دانشگاه بازسازی و تجهیزات آن به روز شده که درجهت تنوع و ارتقای کیفیت غذای دانشجو روند بهتر و خوبی برداشته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.