انتصاب مدیركل امور اجتماعی و رفاهی صدا و سیما

علی كلباسی رئیس مركز سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما در حكمی، ابوالفضل سبحانی را به سمت مدیركل امور اجتماعی و رفاهی این سازمان منصوب كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ رئیس مركز سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما در این حكم، رئیس جدید امور اجتماعی و رفاهی سازمان صدا و سیما را موظف كرده با تمهیداتی جدید در جهت تامین رفاه و تدارك امكانات خدماتی بهتر برای كاركنان سازمان صدا و سیما حركت كند.

متن حكم انتصاب آقای  سبحانی به شرح زیر است:

جناب آقای ابوالفضل سبحانی

سلام علیكم

با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی به موجب این حكم به عنوان «مدیر كل امور اجتماعی و رفاهی» منصوب می‌شوید.

امید است در پناه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفدا)، با توجه به سرلوحه قرار دادن سیاست‌های كلی و اسناد بالادستی مرتبط با ماموریت‌های آن اداره كل و توجه بایسته به محورهای ذیل در انجام وظایف و مسئولیت های محوله موفق و موید باشید.

1- تهیه نظام جامع خدمات اجتماعی و رفاهی متناسب با ضرورت های كاری و حرفه ای كاركنان رسانه ملی به منظور افزایش انگیزه، كارآمدی، اثربخشی، ارتقای بهره‌وری، تامین آسایش و رفاه، افزایش رضایتمندی، نشاط و امید به زندگی در بین همكاران و خانواده تحت تكفل آنان با بهره گیری مطلوب از همه ظرفیت های داخل و خارج سازمان.

 2- برنامه‌ریزی و ایجاد تمهیدات لازم برای تقویت عملكرد برنامه‌ها و نظامات موجود خدمات اجتماعی و رفاهی و ارائه راهكارهای مناسب برای ارتقاء وضعیت موجود.

 3- برنامه ریزی و اهتمام لازم در جهت گسترش خدمات، تسهیلات و امكانات رفاهی از جمله استفاده از اماكن ورزشی، تفریحی و اقامتی، برگزاری سفرهای زیارتی و سیاحتی، كمك‌های غیرنقدی، بیمه عمر و حوادث، وام های ضروری، تامین كالاها و مایحتاج اساسی.

4- ایجاد، توسعه، تجهیز بازسازی و نگهداری اماكن و مراكز ورزشی، فرهنگی تفریحی و خدماتی ویژه كاركنان سازمان.

5-برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای گسترش و توسعه فعالیت های تربیت بدنی به ویژه ورزش همگانی برای كاركنان و خانواده آنان به منظور افزایش كارایی، ارتقای سلامت، تقویت روحیه، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، جلوگیری از فرسودگی‌های جسمی و روحی همكاران و خانواده‌های ایشان از طریق  گسترش ورزش در سازمان.

لازم می‌دانم از خدمات ارزشمند آقای دكتر علیرضا بهفر در مدت تصدی این مسئولیت صمیمانه تشكر و قدردانی كنم.

توفیق روزافزون شما را در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی ،تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و اهداف و ماموریت های سازمان از خداوند متعال آرزومندم.

 علی كلباسی / رئیس مركز سرمایه انسانی 



انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار